Kamaszodunk

 2009.10.25. 17:49

Kamaszkor: amikor a serdülő megmutatja a nagyvilágnak, hogy ő már nagyon felnőtt. ( szinte felnőtt test egy kisgyerek értelmi képességeivel + XXL önbizalom)  Kötél idegzetű felnőttek kellenek hozzá.

Az én kamaszkori hülyeségemet állítólag egy heréléssel meg lehetne szüntetni. De mit tegyünk Kisgazdival? Erre nem találunk vállalkozó szakembert.

Valószínűleg megússzák a golyóink, csak az Ősöknek kellene valami idegnyugtató.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr651474281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agra12 2009.10.28. 08:53:31

Sziasztok!
Nem tudom, nálatok mi a gond, de a Borisz verekedős lett egy kicsit mostanában. Nekem is volt aki ajánlotta a herélést, viszont ahogy jobban utánaolvastam a dolgoknak, több helyen írják, hogy nem segít.

Bulikutya 2009.10.30. 10:10:09

@agra12: Sziasztok Boriszék!
Régen hallottunk rólatok.
Írjatok gyakrabban blogot, mert szoktuk nézni szinte naponta:)
A kamaszkori hülyeség nálunk csak engedetlenségben nyilvánul meg. Pl.elszalad, ha pórázt akarunk rá csatolni, nem jön ha hívjuk..
Szinte látszik néha ahogy figyel bennünket, mert tudja hogy rosszat csinál de kíváncsi a reakcióra.
Nálunk sem lesz herélés, mert a felnőtté válással hozom összefüggésbe ezeket a dolgait. Majd megnyugszik, ha beállnak a hormonjai. És most be kell bizonyítanunk neki, hogy a felnőtt Buli sem falkavezér csak családtag.
Ágiék

bacsik 2011.12.10. 02:15:28

Én is Ági vagyok, és blogoltam a kutyalélek történetet Ágimágus blogomban Dzsinről. Hogy lehet levelezni? Véletlenül keveredtem ide, örülök nektek, írjatok nekem is kommentet, jó? Üdv. Ági-mágus
süti beállítások módosítása