Tavaszodik

 2010.03.15. 18:03

Üdv mindenkinek!

Régen jártam erre, bocsánatot kérek érte. De sajnos túl elfoglaltak az  írnokaim...

Azért én gyűjtöm ám az emlékeimet és egyszer majd ha ráérnek, jó alaposan tollbamondom nekik.

Vége a télnek. Közben negszoktam és megszerettem a kabátot. És megtapasztaltam azt hogy milyen ha az ember / pardon kutya kukaca séta közben belelóg a hóba. - Mi tagadás ezt nem szerettem meg.

Megfelnőttesedtem 11,5 kg vagyok és egészen kivilágosodtam. Valahogy a világos csíkjaimmal nőtem :) (Lehet hogy azok nyúlékonyabbak mint a bőröm többi része? )Már nem igazán lehet eldönteni hogy fekete alapon barna csíkos vagyok vagy barna alapon fekete csíkos :)

Megnőttem, de a lelkem mélyén ugyanolyan vagyok mint régen. A gazdiék azt mondják, hogy nem sok eszem van. Vagy nagy szinész vagyok...

Kunsztokat nem tanulok csak ha nagyon megéri nekem. Bulldog vagyok és nem bazári majom!

Annyit mindenesetre elárulok, hogy kitartó munkával megtanítottam őket arra hogy nem szeretek azon a meredek lépcsőn járni. Az emberek egész jól beváltak liftként!

Ennyit a butaságról.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr571841794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bastilleore 2010.03.22. 15:27:36

Sziasztok!

Szép súlya lett a kicsi törpének. :)

Jó lenne már látni, hogy hogyan néz ki a fiatalúr!

Ha ráértek, küldjetek képet róla.

Köszönöm.
Ágiék

Bulikutya 2010.03.23. 13:34:07

@bastilleore:
Sziasztok Ágiék!
Természetesen küldünk nektek képet ha sikerül valami aranyosat fotóznunk Buliról.
süti beállítások módosítása