létezik-e a fogtündér?

 2009.04.27. 08:39

Jelentem kihullot két tejfogacskám.

Pénteken még az egész család csodámra járt, hogy miként lehet nekem közvetlenül egymás mellet 2-2 szemfogam. Anyagazdi mondta, hogy gyerekgazdi is valahogy így váltotta a tejfogait.

Tejfogak??? Tejből van és iható? Én azt hiszem megettem őket.

Valószínűleg így lehetett, mert vasárnapra eltüntek a felesleges fogak a szájamból. Csak rózsaszín lyukacskák maradtak a helyükön az ínyemben. A kihullottakat, pedig hiába kereste négykézláb a család a szőnyegen :)

Létezik-e a fogtündér? És mit hoz a kiskutyáknak? És egyáltalán hogyan fogom én a párnám alá tenni a lenyelt fogaimat???!!!!

Címkék: kora kölyökkorom

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr531088645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonbonbandita 2009.05.03. 16:17:22

Sziasztok! Örülök, hogy rátok találtam. Az én kutyám is Bastille Őre kennelből való :) Ajánlok egy oldalt neked, ahol még találsz egy pár féltesót :) www.luluvalazelet.blog.hu
További szép napot nektek!

Bulikutya 2009.05.05. 09:48:17

Köszönöm, hogy ránk találtatok:) Puszilunk mindenkit! Lulut, Bonbont és a többieket gazdikkal együtt!
Buli és családja
süti beállítások módosítása