A hétvége örömei

 2009.08.03. 12:14

Hétvégén egy kicsit csavarogtunk. Közben sok újdonságot megtudtam magamról :)

1. Tudok úszni, de nem szeretek. Az Úszás csak életmentésre jó... Tehát, amikor egy béka után a vízbe ugrálva egyszercsak elfogyott a lábam alól a talaj, kiúsztam. De nem szándékozom megismételi a dolgot.

2. Pancsolni szeretek. Nincs is annál jobb, mint nyakig beállni a vízbe. Békára és fadarabokra vadászni. Nem zavar sem az iszap sem a hínár...gazdiék meg fogják be az orrukat ha kicsit büdös vagyok.

3. Kell nekem egy francia bulldog barát otthonra is!

Találkoztam ugyanis Lujzival, ő már 2 éves bulldicsaj. Nagyon nagyon jó volt vele!!! Vidáman kergetőztünk, játszuttunk bruttó 20 percig. Aztán vidáman röfögtünk, fuldokoltunk, lihegtünk fekve ebben a nagy melegben. Lujzi is pont annyira sportos alkat, mint én :) Többször kellene találkoznunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr951285808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása