őszi uborkaszezon

 2009.10.06. 08:51

Kedves Feleim!

Jól vagyok és a család is. Megkezdődött az iskola, mindenki tanul vagy teszi a dolgát. Én is.

Kinőttem a hámomat és kaptam egy új kutyaházat. Ez utóbbit azért, mert már olyan hangosan horkolok hogy két csukott ajtón keresztül is hallani. Úgy döntöttek hát hogy a pincében alszom ezután. (3 csukott ajtó)

Voltunk kutyakiállításon nézőként. Aztán megbeszéltük, hogy én vagyok a legcsíkosabb azok közül a kutyusok közül, akiket láttunk. Talán én is benevezek jövőre :)

Címkék: kölyökkorom

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr311430798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása