Szóval az úgy kezdődött, hogy gazdiék kinéztek nekem egy barátnőt.

Aranyos volt, kis monoklis és egy ismerősnél lakott. Egyenlőre csak képeket láttunk róla, de úgy éreztem, jól kijönnék vele.

Azután jött a rideg valóság: a kutyus nem francia bulldog, hanem Boston terrier. (Én mondjuk a szabad szerelem híve vagyok, úgyhogy ez nekem nem számít.) És ez még nem elég!

RÁADÁSUL FIÚ IS!

 Barátaim! Vigyázzatok a szülőkkel! Egy kicsit nem figyeltek oda, aztán már jól meg is házasítottak! A menyasszony meg véletlenül fiú lesz :)

Sebaj!

Barátnak nagyon jó lesz ő. Csajozni mag majd fogok én magamtól is ha eljön az ideje.

Címkék: nagyvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr171862384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása