Ez már egy régebbi történet.

Volt egy régebbi kutyatápunk, ami nem nagyon jött be nekem. Nem szerettem, és nem is igazán akartam megenni. Gazdiék pedig nézegették a szememet, nem értették hogy mi történt vele, mert kihullot körülötte a szőr. Ha nem ettem ebből a tápból, kiszőrösödött a szemem környéke.

Én nem eszem sok tápot, mert gazdiék szerint az nem túl egészséges.Egyszer végignézték, amint a szomszéd sertéspestis miatt eloltott malacait elvitték. És a szállító teherautó sofőrje ezt mesélte, hogy a dögökből újra állati takarmány készül :(  mert hőkezelés után már nem fertőznek...

De azért tisztán emberkaján sem lehet engem tartani. Pl. Szeretem a prézlis tésztát, de ebből nem csinálok rendszert. Kutya vagyok és húst akarok! És volt egy hét, amikor gazdiék nem nagyon ettek kutyának való dolgokat..

Ekkor néhány nap egymás után ettem ebből a nemszeretem tápból. Nagyon viszkettem tőle, a szemem környékét sebesre kivakartam néhány óra alatt.

Állatorvoshoz mentünk, aki megállapította hogy a rossz minőségű tápra - benne a sok szójára - allergiás vagyok. Azóta igyekszünk kerülni a szóját (virsli, párizsi :) meg a vacak tápokat. Mert ritkán eszem tápot, de az akkor legyen jó.

És a szemem körül azóta újra szép szőrös vagyok. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bastille-oregerry.blog.hu/api/trackback/id/tr741970726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása